Usługi kosmetyczne są jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku. Choć epidemia COVID-19 sprawiła, że przez pewien czas salony kosmetyczne pozostawały zamknięte, to już dziś można korzystać z szerokiej gamy usług w lokalach Body Evolution. Jak otworzyć studio urody w trakcie pandemii?
Otwarcie
Kobiety w biznesie to zjawisko, które słusznie nasiliło się w Polsce pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Studia urody, to branża, w której kobiety odnalazły się naturalnie i błyskawicznie. Kto tak dobrze zrozumie potrzeby innych kobiet jak właśnie przedsiębiorcza kobieta? Nie inaczej jest w salonach Body Evolution. Z naszym wsparciem, dwie wspaniałe kobiety otworzyły własne salony urody w Kielcach i Olsztynie. W obu nowych lokalach znajdziemy zabiegi, urządzenia i usługi znane z innych salonów Body Evolution. To między innymi urządzenia odchudzające takie jak – Body slim, Elektro slim czy Infra slim oraz zabiegi. W ofercie klientki znajdą między innymi zabiegi z wykorzystaniem fal radiowych, lipo lasera, a także liposukcji i mezoterapii. Salony oferują też zabiegi na twarz i masaże. Na miejscu można skorzystać z rządzeń wykorzystujących najnowocześniejsze technologie zabiegowe.
Bezpieczeństwo
Jak w przypadku każdej placówki usługowej, otwarcie wymaga zastosowania wyjątkowych środków bezpieczeństwa i higieny. Każdorazowo na wizytę w salonie należy się zapisać za pośrednictwem maila, aplikacji lub telefonicznie. Pozwala to na ustalenie z wyprzedzeniem ilości klientek na dany dzień, tak aby w maksymalnym stopniu ograniczyć kontakty i stworzyć wymaganą przestrzeń bezpieczeństwa społecznego. Pracownicy i klienci będą przez cały czas korzystali ze środków ochrony indywidualnej (PPE) i dezynfekowali strefy o wysokim punkcie kontaktów. Mimo to konieczne jest zachowanie odległości w salonie, a pracownicy obsługi zadbają o to, aby wszystkie urządzenia mobilne i stacjonarne były dobrze zdezynfekowane i wysterylizowane każdorazowo przed użyciem. Wszyscy pracownicy salonów zostali wyposażeni też we wszystkie niezbędne środki ochrony indywidualnej, produkty higieniczne, materiały szkoleniowe i komunikacyjne potrzebne do bezpiecznego ponownego otwarcia. Celem wdrożonych procedur jest: dodatkowe zwiększenie bezpieczeństwa pracowników (personelu) i klientów salonu oraz zminimalizowanie ryzyka zainfekowania pracowników lub klientów, a także ograniczenie liczby kontaktów w salonie w danym okresie czasu. Dzięki temu salon może bezpiecznie świadczyć usługi, przy jednoczesnym zminimalizowaniu zagrożenia zakażenia wirusem COVID-19.