Body Evolution to miejsce, gdzie wszystkie kobiety mogą poczuć się piękne i zadbać o swoje ciało. Wszystkie zabiegi muszą odbywać się w miłej, przytulnej atmosferze, która pozwala przybywającym na odstresowanie się i zdecydowanie ułatwia każdą terapię. Zawsze sporo zależy od nastawienia, woli klientki i wiary w personel, który ją obsługuje. Ponieważ jednak w trakcie pracy można zetknąć się z różnymi sytuacjami, warto zadbać o rozwój umiejętności pracownika ? tak, by mógł sobie poradzić w każdych warunkach. Szkolenie pod hasłem ?Beauty Ekspert? odbyło się właśnie po to, by cały zespół Body Evolution mógł jeszcze lepiej współpracować z klientami. Działo się!
Szkolenie dla biznesu Beauty
Branża związana z dbaniem o urodę stale się rozwija. Na zabiegi przychodzą już nie tylko kobiety, ale i mężczyźni, choć panie nadal dominują. Istotne jest, by pracownicy rozwijali się razem z nią ? i w ten sposób umożliwili rozwój całej firmie. Jest to korzystne dla każdej klientki, która dzięki temu zostanie lepiej poinformowana o ofercie, a konkretne zabiegi zostaną lepiej dopasowane do jej potrzeb. Oddając się w ręce profesjonalistów z Body Evolution, klienci muszą mieć pewność, że podjęli dobrą decyzję. Szkolenie dla biznesu Beauty miało za zadanie podnieść kwalifikacje pracowników firmy w tym zakresie. Wziął w nich udział cały zespół Body Evolution ? tak właściciele marki, jak i współpracownicy.
Czego dotyczyło szkolenie?
Szkolenie dla całego zespołu zgromadziło mnóstwo osób. Uczestnicy zjechali się z całej Polski, by wziąć udział w zajęciach prowadzonych przez Martę Fiłoń ? trenera i szkoleniowca dla biznesu beauty. Jej doświadczenie i wiedza, którymi dzieliła się z uczestnikami, pozwoliły rozwinąć ich umiejętności, by jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby współczesnych klientów. Szkolenie dotyczyło znajomości oferty, jej odpowiedniej prezentacji, pokonywania obiekcji oraz planowania terapii w 3 krokach. Wszystko po to, by móc jeszcze sprawniej rozmawiać z potencjalnymi gośćmi salonu. Zapobieganie i reagowanie na wymówki klientów również jest bardzo istotne ? także i taką umiejętność posiadło grono uczestniczące w szkoleniu. Ważne, by pracownicy byli spokojni, opanowani, fachowi ? by dobrze znali ofertę i umiejętnie dobierali jej elementy do potrzeb i wymagań konkretnej osoby. Wszystko po to, by jeszcze lepiej pomagać! Stawiając na rozwój, stawia się na przyszłość. Chcemy podnosić jakość naszych usług, by nasi klienci do nas wracali i byli zadowoleni z wykonywanych przez nas zabiegów. Właśnie po to stale się rozwijamy ? dla Was!